گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید اینترنتی پارچه حوله ای کیلویی به قیمت کارخانه

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

چرا کاهش قیمت تمام شده بهترین استراتژی رقابت است؟انتخاب هوشمندانه محصولاتایجاد تنوع در طرح و رنگ محصولاتکاهش قیمت تمام شده محصولاتراهکارهای کاهش قیمت تمام شده محصولات حوله ایویژگی های تأمین کننده قوی پارچه حوله ای کیلوییعرضه مستقیم به قیمت کارخانه و بدون واسطهسرعت در ارسال بارتوانایی عرضه پارچه حوله ای به میزان مورد نیاز شماتوانایی عرضه پارچه حوله ای با مشخصات مورد نیاز شماعرضه مستقیم پارچه حوله ای از کارخانه و به قیمت کارخانه چگونه ممکن است؟سفارش کالا به کارخانه پارچه حوله ایاخذ تخفیف های خوب از کارخانه پارچه حوله ایاخذ نمایندگی یا عاملیت فروش کارخانه پارچه حوله ایخرید اینترنتی پارچه حوله ای چگونه به کاهش قیمت تمام شده می انجامد؟آیا تأمین کنندگان قدرتمند پارچه حوله ای را در بستر اینترنت می توان پیدا کرد؟کارخانه تولید کننده پارچه حوله ایتاجر سفارش دهندهتاجر پر فروشنمایندگان و عاملین فروش کارخانه هاچگونگی خرید اینترنتی پارچه حوله ای

خرید اینترنتی پارچه حوله ای کیلویی بدون واسطه و به قیمت کارخانه برای تولید کنندگان محصولات حوله ای یک فرصت تجاری است.
زیرا با خرید پارچه حوله ای به قیمت مناسب، می توانند قیمت تمام شده محصولشان را کاهش دهند.
به ویژه آنکه شاهد گسترش روز افزون رقابت در این کسب و کار هستیم.

پارچه حوله ای

علت توسعه فروش پارچه حوله ای کیلویی نیز همین افزایش رقابت است.
زیرا خرید پارچه حوله ای کیلویی در مقایسه با سایر روش های خرید، ارزانتر خواهد بود.

تولید کنندگان محصولات حوله ای برای افزایش توان رقابتی خود استراتژی های متفاوتی را می توانند اتخاذ نمایند.
اما تلاش برای کاهش قیمت شده هم بهترین استراتژی است و هم یک استراتژی گریزناپذیر.

چرا کاهش قیمت تمام شده بهترین استراتژی رقابت است؟

با بررسی چند استراتژی که می تواند در رقابت به شما کمک کند، تلاش می کنیم به این پرسش پاسخ دهیم:

انتخاب هوشمندانه محصولات

محصولات حوله ای اگر چه تنوع خیلی زیادی ندارند، اما می توان محصولاتی را که رقابت کمتری در بازار آن ها حاکم است را شناسایی نمود.
با تولید محصولات کم رقابت می توانید برای مدتی سودآوری کسب و کارتان را تضمین کنید.
البته مشروط به اینکه رقابت ناشی از تقاضای اندک برای آن دسته از محصولات  حوله ای نباشد.

این استراتژی موقت است و برای مدتی می تواند به نفع شما باشد.
در گذر زمان رقبا نیز به بازار محصول حوله ای شما نفوذ خواهند کرد.

پارچه حوله ای کیلویی

ایجاد تنوع در طرح و رنگ محصولات

با تولید محصولات حوله ای با طرح ها و رنگ های جدید و متنوع، می توانید در رقابت دست بالا را داشته باشید.
اتخاذ این استراتژی نیازمند هزینه کرد برای طراحی است.
حتی ممکن است نیازمند سفارش تولید پارچه حوله ای با طرح و رنگ متفاوت باشد.
این استراتژی برای تولیدکنندگان بزرگ که توان مالی بالایی دارند، می تواند مناسب و کارآمد باشد.

پارچه حوله ای

کاهش قیمت تمام شده محصولات

کاهش قیمت تمام شده محصولات به طور مستقل و یا همراه با سایر استراتژی ها می تواند اتخاذ شود.
مزایای این استراتژی عبارتند از:

  1. دائمی بودن
  2. عمومی بودن

کاهش قیمت تمام شده تولید، یک استراتژی دائمی است.
تولید کنندگان محصولات حوله ای همیشه می توانند با عرضه ارزانتر مزیت رقابتی داشته باشند.
همانگونه که اشاره شد، خرید پارچه حوله ای کیلویی نیز در راستای همین استراتژی توسعه پیدا کرده است.

همچنین این استراتژی، یک استراتژی عمومی است.
همه تولید کنندگان، چه کوچک و چه بزرگ، چه خانگی و چه کارگاهی، می تواننداز مزایای آن بهره مند شود.

راهکارهای کاهش قیمت تمام شده محصولات حوله ای

برای کاهش قیمت تمام شده محصولات می توان چند راهکار پیشنهاد نمود:

  1. کاستن از سود
  2. کاستن از کیفیت محصولات
  3. افزایش بهره وری تولید
  4. انتخاب تأمین کننده قوی

مناسب نبودن راهکارهای اول و دوم، نیازی به توضیح ندارد.

پارچه حوله ای

برای افزایش بهره وری عملیات تولید محصولات حوله ای، باید فرآیندهای تولید کارگاه شما مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.
این بررسی می تواند توسط خودتان و یا یک تیم مشاوره تخصصی انجام پذیرد.
این راهکار هم بیشتر برای تولید کنندگان بزرگ موضوعیت دارد.

با انتخاب تأمین کننده قوی نیز، به علت دستیابی به پارچه حوله ای کیلویی باکیفیت و ارزان، می توانید قیمت تمام شده محصولات خود را کاهش دهید.

ویژگی های تأمین کننده قوی پارچه حوله ای کیلویی

یک تأمین کننده قوی پارچه حوله ای چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
این ویژگی ها چگونه می تواند به قیمت تمام شده پایین تر برای شما تبدیل شود؟

عرضه مستقیم به قیمت کارخانه و بدون واسطه

تأمین کننده ای که  بتواند پارچه حوله ای مورد نیاز را بدون واسطه به دست شما برساند، قطعا با قیمت ارزانتری با شما معامله خواهد کرد.
این موضوع مهمترین مزیتی است که می تواند در رقابت به کار شما بیاید.

اما چنین امری چگونه ممکن است؟

اولین چیزی که به ذهن حطور می کند، خرید مستقیم از کارخانه است.
البته که این امر امکانپذیر است.
کافی است با ما تماس بگیرید تا ترتیب این کار را بدهیم.

اما برخی فعالین در بازار نیز کالا را به قیمت کارخانه عرضه می کنند.
چنین چیزی چگونه ممکن است؟

اگر قرار باشد کسانی کالای شما را از درب کارخانه و به قیمت کارخانه برای شما ارسال کنند، پس هزینه های خود را چگونه جبران می کنند؟
از چه محلی سود می کنند؟

از سوی دیگر در بازار هیچ کس نمی گوید من واسطه هستم .
همه مدعی اند دست اولند.
چگونه می توانیم این امر را تشخیص دهیم؟

در ادامه به این سوالات پاسخ داده ایم.
به طور خلاصه در ۳ حالت زیر تجار می توانند کالا را به قیمت کارخانه به فروش برسانند.

  1. خود کالا را به کارخانه سفارش داده باشند.
  2. به علت خرید های بسیار زیاد از کارخانه، تخفیف های خیلی خوب گرفته باشند.
  3. عملا و یا رسما به دفتر فروش، نماینده و یا عامل فروش کارخانه تبدیل شوند.

در ادامه به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت.
ابتدا به بقیه ویژگی های یک تأمین کننده قوی می پردازیم.

سرعت در ارسال بار

شما قعطا برای کارگاه خود یک برنامه کنترل موجودی دارید.
برنامه ای که تضمین می کند کارگاه شما به علت اتمام موجودی حوله پارچه ای تعطیل نباشد.

تأمین کننده شما باید هماهنگ با این برنامه عمل کند.
نبود موجودی به علت تأخیر در ارسال بار می تواند هزینه های شما افزایش دهد.
زیرا کارکنان شما و ماشین آلاتتان بیکار خواهند بود.
در حالی که شما هزینه مربوطه به آن ها را می پردازید.

توانایی عرضه پارچه حوله ای به میزان مورد نیاز شما

میزان پارچه حوله ای مورد نیاز شما از حدود موجود در بازار بیشتر خواهد بود.
شما نیاز خواهید داشت پارچه حوله ای کیلویی را از کارخانجات تولید حوله و پارچه حوله ای خرید کنید.

لازم به ذکر است مجموعه ما علاوه بر تولید انواع پارچه حوله‌ای، به عرضه مستقیم انواع پارچه شمعی کاپشن نیز پرداخته و این محصول را با قیمتی مقرون به صرفه و در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

پارچه حوله ای

تأمین کننده شما باید این توانایی را داشته باشد که بار شما را مستقیما از کارخانه تأمین نماید.
یا شما را مستقیماً با کارخانه مرتبط کند.

توانایی عرضه پارچه حوله ای با مشخصات مورد نیاز شما

  • اگر مشتری ایرانی یا خارجی شما مشخصات خاصی برای پارچه در نظر دارد
  • اگر از استراتژی تنوع در طرح و رنگ محصولاتتان پیروی می کنید

شاید نتوانید پارچه موردنظرتان را در بازار پیدا کنید.
شما نیاز به تأمین کننده ای دارید که بتواند ترتیب بافت پارچه حوله ای را با مشخصات مورد نیاز شما بدهد.

اما یک تأمین کننده قوی را چگونه شناسایی و انتخاب کنیم؟

یکی از راهکارهای شناسایی و انتخاب تأمین کننده پارچه حوله ای، جستجو و خرید اینترنتی است.

عرضه مستقیم پارچه حوله ای از کارخانه و به قیمت کارخانه چگونه ممکن است؟

گفتیم که خرید به قیمت کارخانه در دو حالت می تواند رخ دهد.

  1. عقد قرارداد و خرید از کارخانه
  2. خرید از بازار به قیمت کارخانه

حالت اول نیازی به توضیح ندارد.
اما حالت دوم محل سوالان جدی است

واقعیت آن است که در حالت های ذیل فعالین بازار می توانند به قیمت کارخانه کالا را عرضه کنند.
هزینه های کسب و کار خود را جبران نمایند و سود هم بکنند.

سفارش کالا به کارخانه پارچه حوله ای

تجار بسیاری در بازار هستند که کالایی را به کارخانه سفارش می دهند.
این فعالین اقتصادی جنس را به قیمت تمام شده کارخانه عرضه می کنند.

چگونه این امر اتفاق می افتد؟

در نظر بگیرید هزینه های تولید یک کالا چه بخش هایی دارد.

هزینه تأمین سرمایه ثابت، هزینه تأمین سرمایه درگردش و هزینه عملیات تولید، هزینه های ثابت ادرای و بازاریابی و سود مورد انتظار از هر یک از آن ها اصلی ترین بخش های هزینه تولید یک کالا به شمار می آیند.

در حالتی که تاجر جنسی را به کارخانه سفارش می دهد، در حقیقت با تأمین بخشی از این هزینه ها، با کارخانه شریک می شود و بخشی از سود را نصیب خود می کند.

اخذ تخفیف های خوب از کارخانه پارچه حوله ای

برخی تجار فروش خیلی بالایی دارند.
بنابراین خریدهای عمده بزرگ و متعدد از کارخانه دارند.
لذا می توانند تخفیف های خیلی خوبی از کارخانه بگیرند.
کارخانه ها هم به علت کاهش هزینه های بازاریابی و مهمتر از آن کاهش ریسک خود، این تخفیفات را قائل می شوند.

اخذ نمایندگی یا عاملیت فروش کارخانه پارچه حوله ای

برخی از کارآفرینان دفاتری را برای فروش در شهر های مختلف دایر می کنند.
قیمت کالا در این دفاتر نیز از منطق دو دسته اول پیروی می کند.

به عبارتی این فعالین را با کارخانجات شریک می شوند.
اما نه به اندازه تجار سفارش دهنده.
بلکه فقط هزینه بازاریابی کارخانجات را تأمین می کنند.

در صورت توفیق و در ادامه نیز با افزایش میزان فروش، می توانند تخفیف های بیشتری از کارخانه بگیرند.

خرید اینترنتی پارچه حوله ای چگونه به کاهش قیمت تمام شده می انجامد؟

خرید اینترنتی از دو طریق هزینه ها را کاهش می دهد.
بدیهی است کاهش هزینه ها نیز به کاهش قیمت تمام شده می انجامد.
این دو راه عبارتند از:

  1. کاهش هزینه های تدارکات و خرید بنگاه مصرف کننده پارچه حوله ای
    در اینترنت به سادگی می توان بازار را گشت و قیمت گرفت.
    نیازی به سفر کردن و صرف وقت و هزینه نیست.
    در تمام زمان شبانه روز، بدون آنکه بخواهیم کسب و کارمان را تعطیل کنیم، می توانیم خرید خود را انجام دهیم.
    همچنین در اینترنت به راحتی می توانیم به تأمین کننده قوی دسترسی پیدا کنیم.
    گفتیم که مزایای تأمین کننده قوی چگونه می تواند به کاهش قیمت تمام شده محصول ما منجر شود.
  2. خرید با قیمت های پایین تر
    اینترنت قیمت تمام شده تأمین کننده ما را هم کاهش می دهد.
    زیرا هزینه های تبلیغات و بازاریابی در فضای اینترنت بسیار کمتر از روش های سنتی است.

اما در هر صورت این دو موضوع مستقل از این هستند که تأمین کننده ما، یک تأمین کننده قوی باشد.
اینجا این سوال پیش می آید که آیا کسانی که ما در اینترنت آن ها را پیدا می کنیم، تأمین کننده قوی هستند؟
چگونه می توانیم این امر را تشخیص دهیم؟

آیا تأمین کنندگان قدرتمند پارچه حوله ای را در بستر اینترنت می توان پیدا کرد؟

همانگونه که توضیح داده شد، برای کاهش قیمت تمام شده باید به دنبال یک تأمین کننده قدرتمند بود.
در مباحث فوق آشکار کردیم که تأمین کننده قوی یا خود کارخانه است و یا قدرتش از ارتباط وثیقش با کارخانجات تولید کننده ناشی می شود.
به طور خلاصه نیز به ۳ حالت از این ارتباط وثیق اشاره کردیم.
پس در مجموع  ۴ حالت برای تأمین کننده قوی قابل تصور است.

  1. کارخانه تولید کننده
  2. تاجر شفارش دهنده
  3. تاجر پرفروش
  4. نماینده و یا عامل فروش

حال به این سوال می پردازیم که این ۴ منبع چگونه در اینترنت حضور پیدا کرده اند.

کارخانه تولید کننده پارچه حوله ای

کارخانه های بسیاری در کشور به تولید پارچه حوله ای می پردازند.
عرضه اینترنتی، عرصه تازه ای برای برنامه ریزی فروش این تولیدکنندگان محسوب می شود.

اینترنت این امکان را فراهم کرده که کارخانه ها با کمترین هزینه ، مستقیماً خود به معرفی و فروش محصولاتشان بپردازند.
کارخانه هایی هم اقدام به این امر کرده اند.
اما بسیار معدودند.

علت این امر چه می تواند باشد؟
چرا باید از چنین فرصت نابی برای سود بیشتر استفاده نکنند؟
آیا بهتر نیست از این طریق از وابستگی خود به شبکه توزیع سنتی بکاهند؟

برای پاسخ به این سوالات باید به چند قرن قبل برگردیم.
زمانی که آدام اسمیت اصل تقسیم کار را طرح کرد.

تقسیم کار همانطور که به آن کارخانه سوزن سازی محدود نماند و به همه کارخانجات گسترش پیدا کرد، در داخل کاخانه ها هم محدود نشد و به کل ساختار اقتصادی تسری نمود.
به عبارتی تولید یک امر تخصصی شد و توزیع و فروش هم یک امر تخصصی دیگر.

به عبارتی قبل از اختراع اینترنت هم توزیع و فروش یک حرفه و تخصص بود.
کارخانجات اغلب ترجیح می دادند فقط به کار تخصصی خود بپردازند.
بدین ترتیب که فروش و توزیع را به بازاریان واگذار کنند.
آنها از این طریق می توانستند فروش تولیدات خود را تضمین نمایند.

در فضای عرضه اینترنتی نیز چنین است.
زیرا فروش و توزیع در بستر شبکه جهانی اینترنت نیز یک تخصص است.

حال این سوال پیش می آید که این نحوه فروش جدید به کدام یک از ۳ دسته فوق واگذار شده است؟

 

 

تاجر سفارش دهنده

تجار سفارش دهنده معمولاً به شبکه گسترده و قدرتمندی از توزیع به روش سنتی دسترسی دارند.
بنابراین انگیزه چندانی برای ورود به عرصه های جدید فروش ندارند.

تاجر پر فروش

تاجر پرفروش نیز وضعیتی مشابه تاجر سفارش دهنده دارد.
چندان نیازی به ورود به این زمینه فعالیت احساس نمی کند.

به عبارت دیگر با تکیه بر شبکه توزیعی که در اختیار دارد، زودتر می تواند به تاجر سفارش دهنده تبدیل شود.

نمایندگان و عاملین فروش کارخانه ها

گفتیم که نمایندگان و عاملین فروش کارآفرینانی هستند که شغل تجارت را برگزیده اند.

برخی از اینان مزیت خود را بر پایه چغرافیای محل تجارت خود قرار داده اند.
اما برخی دیگر فراتر از این می اندیشند.

امروزه نسل جدیدی از کارآفرینان شکل گرفته که تحولات عصر جدید را درک کرده اند.
این فعالین اقتصادی به خوبی دریافته اند که با گسترش ارتباطات، نه تنها دوران واسطه ها به پایان رسیده، بلکه جغرافیا نیز به مدد شبکه های ارتباطی به سرعت نور درنوردیده می شود.
بنابراین مزیت پایداری محسوب نمی شود.

این کارآفرینان می دانند که تحولات جدید، روزگار حاشیه سودهای قابل توجه را به بخشی از تاریخ کسب و کار تبدیل خواهد کرد.

اما گسترش ارتباطات به توسعه بازارها نیز منجر می شود.
بنابراین نسل جدید تولیدکنندگان و تجار، حاشیه سود اندک و فروش بیشتر را سنگ بنای کسب و کار خود قرار داده اند.

بر پایه این تفکر، اینان تبلیغات و فروش اینترنتی کارخانجات را بر عهده گرفته اند.
بنابراین اگر در فضای اینترنت بتوانیم تأمین کننده قوی را پیدا کنیم، غالباً از این دسته خواهند بود.

چگونگی خرید اینترنتی پارچه حوله ای

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار یکی از مراکز تجاری است که در موردشان سخن گفته شد.
این گروه با اینکه سابقه ای به طول چند دهه به عنوان سفارش دهنده در بازار پارچه ایران دارد، اما با تحولات جدید همراه شده است.

پارچه بازار فعالیت های تبلیغی خود را با بهره گیری از مزایای عصر ارتباطات انجام می دهد.
اما بخش های دیگر تجارت می تواند به روش جدید یا سنتی به انجام برسد.

می توانید از طریق راههای ارتباطی ما، با مشاوران فروش در تماس باشید.
یا با مراجعه به دفاتر این گروه در تهران و شهرستان های منتخب از نزدیک با نخوه کار ما آشنا شوید.

فراموش نکنید خرید پارچه حوله ای از ما را به قیمت کارخانه انجام خواهید داد.
زیرا این گروه در حقیقت عامل فروش کارخانه حوله بافی است.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.