گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش مستقیم انواع پارچه پولیش ببعی

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

قیمت خرید انواع پولیش از درب کارخانه پارچه پولیش ببعی چیست؟فرآیند تولید انواع پارچه پولیش ببعیامتیازات پارچه های شیپ کابرد انواع پارچه پولیش ببعیخرید پارچه به ارزان ترین قیمتفروش پولیش به صورت مستقیم از کارخانهمزایای خرید اینترنتی
پارچه ببعی سفید

قیمت خرید انواع پولیش از درب کارخانه

بهترین قیمت خرید عمده انواع پارچه پولیش ببعی را می توانید از کارشناسان فروش ما استعلام کنید. ما پارچه ببعی یا برره ای در گرماژ و عرضهای مختلف در رنگبندی متنوعی تولید می کنیم.

در برخورد اول با واژه پارچه پولیش ببعی ممکن است بسیار عجیب و حتی خنده دار به نظر آید. اما جالب است که بدانید این پارچه ها امروزه یکی از پر طرفدار ترین پارچه هاست و کاربردهای بسیاری در تولید انواع پوشاک دارد. اما پارچه ببعی چیست؟ کابردهای آن کدامند؟ چرا به این نام شناخته می شود؟ برای پاسخ به این سوالات در ادامه با ما همراه باشید.

انواع پارچه پولیش ببعی

پارچه پولیش ببعی چیست؟

برای معرفی پارچه ببعی باید بگوییم که این پارچه هم خانواده پارچه های پولیش محسوب می گردد. انواع پارچه پولیش ببعی دارای الیاف بسیار نرم و لطیفی هستند. همین امر باعث شده که پارچه ببعی در نهایت از لحاظ نرمی و لطافت جایگاه ویژه ای داشته باشد. شاید از خود بپرسید که دلیل نامگذاری این پارچه چیست؟

در نگاه اول و با دیدن پارچه جواب سوال خود را پیدا خواهید کرد. این پارچه های از لحاظ ظاهر بسیار به پشم گوسفندان شباهت دارند. به  همین دلیل به این منسوجات پارچه ببعی یا پارچه برره ای یا های شیپ گفته می شود.

 

پارچه پولیش ببعی

فرآیند تولید انواع پارچه پولیش ببعی

وزن، تراکم، نوع بافت، نمره نخ و … مشخصات فنی انواع پارچه پولیش ببعی را تعیین می کند. فرآیند تولید این پارچه همانند پارچه های پولیشی است. با این تفاوت که در پایان کار مرحله ای به نام خارزنی بر روی این پارچه اعمال می گردد. به این صورت که پارچه با قرار گرفتن در دستگاه خاررنی ظاهر ببعی مانندی به خود می گیرد. در داخل این دستگاه، خارهایی تعبیه شده است که می تواند الیاف پارچه را تا حدی بیرون بکشد و به سطح بیاورد. این امر به پارچه ظاهر پشمی می دهد. شیوه اعمال عملیات خارزنی نیز از عوامل تعیین کننده مشخصات فنی این منسوج به شمار می رود. شایان ذکر است که الیاف مورد استفاده در این منسوجات کاملا مصنوعی هستند.

امتیازات پارچه های شیپ

انواع پارچه پولیش ببعی یکی از بهترین جایگزینها برای پشم و خز به شمار می آیند. چراکه از این محصولات قیمت بسیار مناسب تری دارند. ولی از لحاظ نرمی و لطافت با آنها برابری می کنند. بنابراین بسیاری از تولید کنندگان پوشاک از این پارچه به جای خز استفاده می کنند.

به طور خلاصه می توانیم امتیازات پارچه پولی ببعی را در موارد ذیل بیان نماییم

  1. قیمت مناسبی دارند.
  2. قابلیت شستشو با آب سرد و حتی شستشو با ماشین لباسشویی را دارند.
  3. دارای قابلیت تنفس هستند.
  4. در هنگام برش الیاف پارچه از آن خارج نمی شود.
  5. قابلیت کشش در جهت افقی را دارند.
  6. الیاف پارچه ببعی کاملا متراکم هستند.
  7. سطح پارچه بسیار نرم و لطیف است.
  8. و …

این ویژگی ها به گسترش استفاده از انواع پارچه ببعی انجامیده است. در ادامه به کاربردهای این پارچه می پردازیم.

پارچه های شیپ

کابرد انواع پارچه پولیش ببعی

همانگونه که اشاره شد، پولیش ببعی کاربردهای بسیار وسیعی پیدا کرده اند. از جمله این کاربردها می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • تولید لیاس نوزادی گرم
  • دوخت انواع روبالشتی، روتختی و کوسن
  • استفاده در تولید انواع عروسک پولیشی
  • استفاده به عنوان آستر درکاپشنهای دوخته شده از پارچه شمعی مموری و بادگیر های تولیدشده از پارچه شمعی پشت لاستیک
  • تولید انواع پتوی گرم
  • استفاده به عنوان پارچه مانتویی و پالتویی
  • و …

نرمی و لطافت و ضد حساسیت بودن انواع پارچه پولیش ببعی، دو عامل مهم برای پر فروش بودن آن به شمار می رود. برای خرید عمده پارچه ببعی به بهترین قیمت می توانید از طرق ارتباطی مندرج در سایت با مدیران فروش تماس بگیرید.

 

کاربرد پارچه ببعی

خرید پارچه به ارزان ترین قیمت

بسیاری از مردم بر این باورند که اجناس ارزان قیمت دارای کیفیت پایینی هستند. انواع پارچه پولیش ببعی نیز از این قاعده مستثنی نیست. به طور کل ذهنیت خوبی نسبت به اجناس ارزان قیمت وجود ندارد. این موضوع تا حدی درست است. فلذا باید به خریداران حق داد. زیرا بسیاری از اجناس ارزان قیمت ، از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند.

اما آیا اجناس باکیفیت را نمی توان به قیمت ارزان تر خریداری کرد؟

واقعیت این است که قیمت هر کالایی که برای خرید به ما عرضه می شود ، تابع قیمت تمام شده است. قیمت تمام شده شامل همه هزینه هایی است که برای تولید و توزیع کالا صرف می شود. بنابراین با کاهش هر بخش از این هرینه ها می توان قیمت تمام شده را کاهش داد. کاستن از کیفیت یکی از راههای کاهش قیمت تمام شده است. واقعیت هم آن است که راه بسیار بدی است.

زیرا هم به اعتبار تولید کننده ضربه می زند و هم راههای بسیار بهتری وجود دارد که بتوان کالای با کیفیت با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار داد. گفته شد که یکی از بخش های قیمت تمام شده ، هزینه توزیع است. امروزه به توسعه ارتباطات کارخانجات به راحتی می توانند محصول خود رابدون واسطه و مستقیم به دست مشتریانشان برسانند. این امر به کاهش بخش مهمی از قیمت تمام شده منجر می شود. به عبارت بهتر مشتریان با خرید مستقیم از کارخانه ، بخش بسیار بزرگی از هزینه توزیع را نمی پردازند.

 

پارچه ببعی ارزان

فروش پولیش به صورت مستقیم از کارخانه

با تماس با کارشناسان ما می توانید به راحت ترین روش ممکن خرید انواع پارچه پولیش ببعی را به صورت اینترنتی و از راه دور ثبت نمایید. سفارش شما در اسرع وقت از درب کارخانه ارسال خواهد شد. آن دسته از مشتریانی که علاقه مند به خرید حضوری هستند ، می توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی های ما در شهر های منتخب خرید های خود را با همان قیمت و بدون واسطه خریداری کنند. اما خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری دارای مزایای های بسیاری است در ادامه به ذکر آن می پردازیم.

فروش مستقیم پولیش ببعی

مزایای خرید اینترنتی

امروزه خرید های اینترنتی و از راه دور گسترش زیادی پیدا کرده است. علت این امر مزایای مهم این نوع خرید است. از جمله این مزایا می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

  • سرعت در خرید
  • امکان مقایسه قیمت ها در سایت ها مختلف
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • دریافت سریع کالای خریداری شده
  • بهره مند شدن از مشاوره های رایگان
  • امکان سفارش محصولات با مشخصات دلخواه
  • و ..

از طرفی امروزه مشتریان با افزایش ذغذغه هایی همچون کمبود وقت، ترافیک، خطرات سفر و .. بیشتر به خرید اینترنتی علاقه مند شده اند و ترجیح می دهند به جای صرف زمان و هزینه بسیار، از راه دور خرید خود را به انجام برسانند. اما مهمترین مزیت خرید با کمک اینترنت ، امکان خرید مستقیم از تولید کنندگان و کارخانجات معتبر است.

امروزه فقط با مراجعه به سایت اینترنتی کارخانجات و تولیدکنندگان و ثبت سفارش ، می توانید اجناس مورد نیاز خود را مستقیما خریدرای کنند. تولیدکنندگان و فروشند گان نیز امروزه با توجه به استقبال مردم ، کسب و کار های خود را به به صورت آنلاین انجام داده و از راه دور انجام می دهند و به مشتریان خود خدمات های بسیار خوبی ارائه می نمایند.

اگر برای خرید انواع پارچه پولیش ببعی نیاز دارید پارچه را از نزدیک ببینید، اما همزمان از مزایای خرید اینترنتی هم بهره مند شوید، ما ابتدا نمونه های مختلف را برای شما ارسال می کنیم تا به راحتی بتوانید تصمیم گیری کنید.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.