گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پارچه کشمیر سپاهان را با کمترین قیمت خرید کنید!

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

  خرید مستقیم پارچه کشمیر سپاهان از درب کارخانهکاربرد های پارچه سنتی کشمیرویژگی های بی نظیر الیاف کشمیرالیاف اکریلیک جایگزین الیاف طبیعیپارچه ای با دوام و ماندگاری بالاپارچه ای ضد حساسیت و فوق العاده لطیف و گرمابخشکشمیر سپاهانانواع و اقسام پارچه کشمیر سپاهانپارچه کشمیر سپاهان با نازلترین قیمت ممکنخصوصیات منحصر بفرد کشمیر سپاهان

  خرید مستقیم پارچه کشمیر سپاهان از درب کارخانه

پارچه کشمیر سپاهان بطور کلی برگرفته از نوعی پارچه سنتی از جنس پشم بز کشمیر می باشد. تاریخچه استفاده از این نوع پارچه ها به کشور هندوستان باز می گردد. این پارچه بدلیل داشتن بافتی طبیعی، احساس لطافت و خنکی خاصی را به ارمغان می آورد. همچنین از آن، به عنوان عایق صدا و لرزش نیز استفاده می شود. پارچه کشمیر پارچه ای نرم، خوشبافت و دارای حس لطافت و راحتی ویژه ای می باشد. بطور کلی استفاده از الیاف طبیعی در این پارچه ها، ویژگی های منحصر بفردی را به ارمغان می آورد. لطافت و حس نرمی پارچه کشمیر سپاهان، شبیه به پارچه های ابریشمی می باشد.این پارچه ها معمولا سبک وزن و قابل استفاده در هر مکان و شرایطی می باشد.

کاربرد های پارچه سنتی کشمیر

پارچه کشمیر در تولید انواع و اقسام پوشیدنی ها از جمله؛ ژاکت های کش بافت یا معمولی، شال و روسری، لباس ها، کت های رسمی و غیر رسمی، پالتو، مانتو پاییزه، دامن، سارافون، شلوار و پیراهن مردانه و لباس های بچگانه استفاده می شود. بیشترین کاربرد این پارچه ها، در تهیه لباس های مجلسی زنانه در انواع طرح ها و مدل های مختلف می باشد . زیرا این الیاف، ظاهری لوکس و سلطنتی خاصی به این پارچه ها می بخشد. الیاف به کاررفته در تولید پارچه کشمیر سپاهان، در انواع رنگ های طبیعی از جمله؛ رنگ‌ سفید، قهوه ای و خاکستری و انواع و اقسام پوشیدنی ها کاربرد دارد .

حتی گاها به دلیل اینکه مدل این پارچه ها، به سبک روز و مدرن نزدیک تر باشد، و بیشتر مورد پسند مشریان و فروشندگان صنف پارچه و پوشاک قرار گیرد، در انواع و اقسام رنگ ها تولید و عرضه می گردند .

تا جلوه های فوق العاده زیبا و مدرن تری به لباس ها ببخشند. پارچه های کشمیر تولید شده با الیاف طبیعی، بدلیل کمیاب بودن، نخ تولید شده از آن ها نخ لاکچری محسوب می شود . بنابراین پارچه کشمیر، تولید شده با نخ لاکچری ، ویژگی های فوق العاده و خواص منحصر بفردی دارد . که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد.

پارچه کشمیر

ویژگی های بی نظیر الیاف کشمیر

اغلب از نخ های تولید شده با الیاف طبیعی، در تولید پارچه های کشمیر لاکچری استفاده می شود. الیاف پارچه کشمیر معمولا کمی ریزتر و کوتاه تر از الیاف پشم گوسفند معمولی می باشند. و از آن ها نیز، اغلب در تهیه پوشاک لوکس استفاده فراوان می شود.

زیرا به دلیل این که این الیاف، جزو الیاف طبیعی می باشند، و از طرفی نیز، ویژگی های منحصر بفردی دارند، از آن ها فقط در تهیه پوشیدنی های لوکس استفاده می شود .

همچنین اقلام تولید شده با این الیاف نیز بسیار گران می باشند. پارچه کشمیر تولید شده با پشم بز کشمیر، یکی از نرم ترین پارچه های پشمی می باشد. که بشر تاکنون موفق به تولید آن شده است. این پارچه ها علی رغم وزن سبکی که دارند، گرمای زیادی برای پوشیدنی های تولید شده از این جنس ایجاد نمی کنند .

بنابراین در فصول سرد سال، مثل ۳ ماهه زمستان خیلی نمی توان به این پارچه های با الیاف طبیعی اعتماد کرد . و فقط بهتر است تا در فصول خنک سال مانند، پاییز از این پارچه ها در تهیه ژاکت و پالتو استفاده شود.

الیاف اکریلیک جایگزین الیاف طبیعی

همانطور که اشاره شد ، الیاف کشمیر بسیار کمیاب و البته گرانقیمت است. از سوی دیگر طرح هایی که با این پارچه در طول تاریخ به وجود آمده بسیار جذاب و چشم نواز هستند. به گونه ای که پارچه های چهارخانه زمستانی با این نام گره خورده است.

همچنین تاریخ این پارچه و فرهنگی که حول آن به خصوص در اسکاتلند و برتانیا شکل گرفته ، جایگاه مهمی در صنعت مد و لباس برای آن به وجود آورده است. فلذا برای اینکه همه مردم بتوانند از این استایل استفاده کنند، پارچه هایی با الیاف مصنوعی ، اما با همان طرح ها و رنگ ها تولید شده که امروزه در بازار به آن ها پارچه کشمیر گفته می شود.

الیافی که جایگزین پشم کشمیر شده ، الیاف مصنوعی اکریلیک نام دارد. این الیاف دارای خواصی بسیار نزدیک به پشم است. فلذا گزینه بسیار مناسبی بوده و در طول سالیان توانسته مشتریان بسیاری را به خود جلب نماید. این الیاف علاوه بر اینکه جایگزین بسیار خوبی بوده ، مزایایی هم به پارچه افزوده است. به طوری که از آن به راحتی در تهیه پالتوهای بسیار گرم زمستانه استفاده می شود.

لازم به ذکر است که علاوه بر استفاده از الیاف اکریلیک ، برخی پارچه های کشمیر با الیاف پلی استر نیز تولید می شود.
ناگفته پیداست که این پارچه ها آن خواص جادویی الیاف اکریلیک را ندارند و به قیمت ارزانتری نیز عرضه می شود.

پارچه ای با دوام و ماندگاری بالا

بطور کلی اگر نکات و ضوابط مرتبط با نگهداری صحیح از پارچه کشمیر سپاهان را مدنظر داشته باشیم، و به خوبی رعایت شوند، دوام و ماندگاری پارچه حفظ می شود .

همچنین این پارچه ها به دلیل کیفیت بی نظیری که دارند، طولانی مدت عمر خواهند کرد. با رعایت نکات مربوط به نگهداری ومراقبت صحیح از آنها، می توان از این پارچه ها سالیان سال بدون حتی کوچکترین تغییر در رنگ و ویژگی های ظاهری پارچه استفاده کرد . همانطور که پیشتر نیز بدان اشاره کردیم، منبع اولیه الیاف این پارچه ها، از پشم بز کشمیر تولید می شود. که در کشورهای مغولستان، چین، هند و ایران زندگی می کنند.

در مقایسه بین مراحل تولید این پارچه ها، با الیاف مصنوعی کاملا واضح است که، تولید الیاف پارچه های کشمیر بسیار سخت تر و زمان بر می باشد . و سختی مراحل تولید این پارچه ها، تاثیر مستقیم در قیمت آنها می گذارد. که با تهیه مستقیم این پارچه از تولید کننده و حتی درب کارخانه می توان پارچه کشمیر سپاهان را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت خریداری کرد .

کشمیر سپاهان

پارچه ای ضد حساسیت و فوق العاده لطیف و گرمابخش

از دیگر خواص پارچه کشمیر سپاهان می توان به ضد حساسیت بودن این پارچه ها اشاره کرد. بطوری که استفاده از این پارچه ها هرگز خارش و یا مشکلاتی پوستی ایجاد نمی کند. دلیل این امر نیز واضح است، زیرا الیاف طبیعی پارچه کشمیر سپاهان بسیار ناهموار هستند. و دارای سطوح صاف نمی باشند.

بنابراین این الیاف تمایل بسیار زیادی به چسبیدن به یکدیگر دارند. به دلیل همین ویژگی منحصر بفرد آن ها، مشکلات پوستی و خارش روی سطح پوست ایجاد نمی کنند.

بنابراین، از این پارچه ها هم در تهیه اقلام پوشیدنی برای بزرگسالان و هم کودکان استفاده می شود. زیرا یکی از نکات مهم در مورد پوشیدنی های مخصوص کودکان، ضد حساسیت بودن این پارچه ها می باشد. که از اهمیت فوق العاده ای در خصوص سلامتی افراد برخوردار است. پارچه های کشمیر سپاهان در کنار پارچه های پشمی این برند بسیار فروش هستند.

کشمیر سپاهان

انواع و اقسام پارچه کشمیر سپاهان

پارچه کشمیر سپاهان در انواع و اقسام وزن ها و مدل های گوناگون، جهت تهیه انواع پوشیدنی ها تولید می شوند . ویژگی مشترک این پارچه ها، احساس فوق العاده نرمی، لطافت و تنفس پذیر بودن الیاف  بکاررفته در آنهاست که پارچه کشمیر را از سایر اقلام پارچه و منسوجات متمایز می سازد.

برای تهیه یک ژاکت مناسب فصل پاییز بهترین گزینه، پارچه کشمیر خواهد بود. که پارچه کشمیر شپاهان نه تنها برای پاییز بلکه با وجود الیاف ترکیبی در آنها، در فصل زمستان نیز بسیار مورد استقبال فروشندگان این صنف قرار می گیرد . هیچ پارچه ای قابل مقایسه با بافت لوکس پارچه کشمیر نمی باشد.

همواره وقتی صحبت از گرمای پارچه اسپان می شود، افراد بدنبال بیشترین ضخامت پارچه می گردند. با این که همیشه افزایش ضخامت پارچه، تاثیر شایانی بر گرم نگه داشتن نمی گذارد.جنس و نوع الیاف به کاررفته در پارچه بیشترین نقش را در تولید گرما ایفا می کنند . این قضیه در مورد پارچه کشمیر سپاهان به درستی صدق می کند. این پارچه ها نه تنها برای فصول سرد سال پرکاربرد هستند، بلکه وزن سبک منحصر بفرد آنها، استفاده از این پارچه ها را بسیار لذت بخش می سازد.

نکته مهم در مورد این منسوجات ، تنوع فوق العاده در طرح و رنگ است. همانطور که اشاره شد ، بیشتر این پارچه ها به عنوان چهارخانه شناخته می شوند. علت این امر هم به تاریخچه و فرهنگ شکل گرفته حول آن بر می گردد. اما این امر مانع تولید پارچه های ساده نشده است. طرح های ساده بعضاً به صورت ملانژ هم تولید می شوند که جلوه بسیار زیبایی دارند. همچنین طرح های جناقی نیز طرفداران بسیاری دارد.

پارچه کشمیر سپاهان با نازلترین قیمت ممکن

پارچه کشمیر، تولید شده در کارخانه سپاهان دارای بالاترین کیفیت، و ماندگاری می باشند. اگر فروشندگان صنف پارچه و پوشاک بدنبال تهیه به صرفه ترین و کم هزینه ترین پارچه های کشمیر هستند. بهترین گزینه تهیه مستقیم این پارچه ها با نازلترین قیمت ممکن از درب کارخانه می باشد. همواره وجود واسطه ها در تهیه اقلام پارچه و منسوجات سبب افزایش قیمت نهایی تمام شده برای فردشندگان می شود. حال با توجه به اینکه قیمت پارچه های کشمیر گاها بدلیل استفاده از الیاف اکریلیک در آنها، و خواص فوق العاده و بی نظیر این پارچه ها تا حدودی در فاکتور قیمت آن تاثیر می گذارد .

بنابراین بهترین راه در تهیه پارچه ارزان کشمیر سپاهان، حذف واسطه هاست. تا با تهیه مستقیم آنها از تولید کننده و کارخانه تا حد بسیار زیادی از قیمت آنها کاسته می شود. و خریدی به صرفه و مطمعن با کمترین هزینه را در پی خواهد داشت. بهترین پارچه های کشمیر با بالاترین کیفیت ممکن در این مجموعه به طور مستقیم و بدون واسطه تولید و عرضه می گردد .

خصوصیات منحصر بفرد کشمیر سپاهان

پارچه های تولید شده در این مجموعه چروک پذیر نیستند. و همچنین پرز نمی دهند. این پارچه ها دارای رنگ ثابت حتی بعد از چندبار اتوکشی می باشند. معمولا پارچه های کشمیر تولید شده دارای عرض ۱۵۰ می باشند.

به طوری که وزن هر بسته بندی این پارچه ها، به حدود ۱۵۰۰ گرم می رسد. طاقه های پارچه کشمیر سپاهان ۵۰ متری می باشند. و در متراژ ۱۵۰ متر عدل بندی می شوند. شرکت سپاهان بزرگترین تولید کننده پارچه کشمیر با برند معروف کشمیر سپاهان می باشند. عرض پارچه های این مجموعه ۱۵۰ سانتی متر و نحوه فروش آن ها هم به صورت عدلی و هم به صورت طاقه ای می باشد .

این پارچه ها آبرفت ندارند و اصلا چروک پذیر نیز نیستند. و بعد از شستشو به راحتی قابل استفاده می باشند. و نیازی به اتو کشیدن نیز بعد از شستشو ندارند. 

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.