گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید پارچه مموری کاپشنی آبگریز از بازار تهران

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

قیمت خرید مستقیم پارچه شمعی مموری پارچه مموری شمعی چیست؟خرید  پارچه مموری کاپشنی و آبگریز

قیمت خرید مستقیم پارچه شمعی مموری

خرید پارچه مموری کاپشنی با بهترین قیمت و کیفیت یکی از دغدغه های هر کسی است که با این پارچه سر و کار دارد.
اپشنی یا همون پارچه شمعی مموری که در بین ایرانیان بسیار مرسوم شده (منظور از ایرانیان همان کسانی است که برای تولیدی ها و کارگاه ها و کارخانه های خودت این پارچه استفاده می کنند ) و سهم بسیار زیادی را در صنعت پوشاک به خود اختصاص داده است .
پارچه شمعی کاپشنی خانواده پارچه های شمعی می باشد و این یکی از بهترین و پرکاربردترین پارچه های تولیدی است این پارچه توانسته با خاصیت ضد آب بودن و عایق بودن آب و مایعات بسیاری از مسائل و مشکلات را در زندگی اجتماعی امروزی حل کند بخصوص برای جاهایی که بسیار پربارش است و همچنین برای ورزشکاران و سایر مشاغل اگر می خواهید بدانید که این پارچه چیست با ما همراه شوید.

 پارچه مموری شمعی چیست؟

خرید پارچه مموری کاپشنی
این پارچه با خاصیت ضد آب بودن توانسته خود را از بقیه پارچه ها متمایز کند همچنین پارچه همانطور که در بالا گفتیم توانست برخی از مشکلاتی را که در برخی از مشاغل و شهرها به علت وجود آب و باران وجود داشت برطرف کند و خود را به عنوان پارچه عایق آب با درصدهای مختلف به بازار عرضه کند.
امروزه بسیاری از وسایلی که در بین مردم استفاده می شود مانند انواع کاور ها آفتابگیر های خودروها چادرهای مسافرتی و لباس های ورزشکاران و همچنین لباس های فصول سرد سال از این پارچه است.
پارچه های شمعی به انواع مختلفی تقسیم می شود که میشود آنها را به طور تیتروار گفت :پارچه شمعی پشت لاستیک ، پارچه های آکسفورد ، پارچه های گورتکس ، پارچه های پشت نقره‌ای ، پارچه های سانتافه و در آخر پارچه  ای که ما با آن کار داریم پارچه مموری و یا پارچه کاپشنی است.
همه این پارچه ها همانطور که از نام آنها بر می آید دارای خاصیت ضد آب بودن است و در این مورد با یکدیگر شباهت دارند اما این پارچه ها از لحاظ جنس گرماش و نوع استفاده و فرآیند تولید آنها در کارخانه با یکدیگر تفاوت بسیاری دارد و آن را از بقیه متمایز می کند.
یکی از اصلی ترین پارچه ها شمعی پارچه کاپشنی و مموری از که برای تولید انواع کاپشن و پالتو های زمستانه و پاییزه در کارگاه ها برای دوخت آن کاربرد دارد.
این پارچه در مقایسه با دیگر پارچه های شمعی که نام بردیم مقاومت کمتری در برابر آب برخوردار است یعنی چه با قرار گرفتن به مدت طولانی در برابر آب و سایر مایعات ممکن است کمی خیس بشود اما برای لباس بسیار مناسب است چون هم نرم تر است و هم دارای انعطاف پذیری بهتری است.
این پارچه چون بسیار در کاپشن ها و لباس های روزمره فصول سرد به کار می رود دارای رنگ هایی است که همگان بتوانند از آن استفاده کنند  و برای همه گروه های سنی از کودکان تا بزرگسالان کاربرد دارد .
پارچه شمعی درست است که عایق سرما هستند تا حدودی اما به تنهایی نمی تواند گرمای زیادی تولید کند به همین دلیل معمولا در داخل آن از پشم شیشه استفاده می کند.

خرید  پارچه مموری کاپشنی و آبگریز

خرید  پارچه مموری کاپشنی و آبگریز

همانطور که گفتیم چون این پارچه به تنهایی گرمایی تولید نمی کند.
منظور از گرم گرمایی است که بتواند سرمایه پاییز و زمستان را پوشش دهد و به همین دلیل در داخل آن از پشم شیشه استفاده می کنند و به همین دلیل از سایر پارچه های شمعی گران تر است.
این پارچه ها معمولاً در طاق هایی با عرض یک و نیم ( ۱۵۰)به بازار عرضه می شود .
این پارچه ها معمولاً به صورت وارداتی بود است در کشور چند کارخانه وجود دارد که این پارچه ها را تولید می کند اما کیفیت آن برای لباس و کاپشن و انواع پافر چندان مناسب نیست.
برای اینکه بتوانید با توجه به نوسانات ارزی پارچه با کیفیت و با قیمت مناسب را تهیه کنید و آن را از جایی خریداری کنید که به شما بهترین خدمات را ارائه می دهند .
مجموعه ما توانسته است جلب توجه و اطمینان مشتری نامی آشنا و معتبر را برای خود در صنعت تجارت پارچه ایجاد کند.
شما می توانید به هر صورتی که راحت هستید که به صورت اینترنتی و آنلاین و چه به صورت حضوری خرید پارچه های مموری کاپشنی را از مجموعه ما انجام دهید.
کارشناسان و مشاوران فروش ما در دفتر ما در تهران آماده پاسخگویی به هرگونه سوال شما هستند جهت خرید شما می توانید با شماره های درج شده در پایین سایت تماس گرفته و استعلام موجودی قیمت و رنگ را از کارشناسان ما جویا شوید خرید از ما هم به نفع شماست و هم به نفع ما
مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.