گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش عمده پارچه فاستونی ارزان

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

پارچه فاستونی چیست؟از جمله برند های تولید پارچه فاستونی ایرانی عبارت است از:انواع طرح های تولیدی پارچه فاستونی ارزان: از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارچه فاستونیپارچه فاستونی تحت لیسانس به چه پارچه های گفته می شود؟
پارچه مطهری درجه یک

پارچه فاستونی ارزان را می توانید از سایت بزرگ پارچه ای و به صورت انلاین خریداری نمایید. پارچه فاستونی یکی از پر طرفدار ترین پارچه ها در میان دیگر پارچه ها می باشد. پارچه های فاستونی دارای رنج قیمت های بسیار بالایی می باشد اما در این بین تولید کننده گانی هستند که پارچه های فاستونی را با قیمت مناسب  ارزان به دست مشتریان خود می رسانند. گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار یکی از بهترین تولید کننده گان پارچه فاستونی است که با کیفیت بالا و قیمت مناسب در حال تولید بهترین پارچه های فاستونی می باشد.

فروش عمده پارچه فاستونی ارزان
انواع پارچه فاستونی رنگی ساده تولیدی پارچه بازار

پارچه فاستونی چیست؟

پارچه فاستونی جزو آن دسته از پارچه هایی است که در گذشته بیشتر غالبا از الیاف طبیعی همچون پشم گوسفندان تهیه می شد. پارچه های فاستونی که از پشم گوسفندان تهیه می شوند دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند اما خب قیمت آن بسیار بالا می باشد به همین دلیل تولید کننده ها امروزه الیاف مصنوعی را تا حد بسیار زیادی جایگزین الیاف طبیعی کرده اند. پارچه های فاستونی امروزه به صورت ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعی تولید می شوند و یا کاملا از الیاف مصنوعی تهیه شده اند و با نام پارچه شبه فاستونی در میان عموم شناخته شده اند. در ادامه شما را بیشتر با این پارچه آشنا خواهیم کرد.

پارچه فاستونی در اصل مربوط به کشور آمریکاست و برای اولین بار در این کشور تولید شده است و بعد از آمریکا در ایران برای اولین بار در شهر اصفهان پارچه فاستونی ایرانی تولید شد به همین دلیل این شهر به یکی از قطب های اصلی تولید پارچه فاستونی در ایران تبدیل شده است است. اولین کارخانه تولید پارچه فاستونی با نام کارخانه فاستونی بافی اصفهان در شهر اصفهان تاسیس شد و پس از ان در شهرهای مختلفی کارخانه تولید پارچه فاستونی تاسیس شد.

فروش عمده پارچه فاستونی ارزان
انواع پارچه ساده و طرح دار برند مطهری

از جمله برند های تولید پارچه فاستونی ایرانی عبارت است از:

  • تهران جامه
  • مطهری
  • عالیجناب
  • بدر نصف جهان
  • توس مشهد
  • زرین فاستون
  • اندیکو
  • مرینوس
  • مه فاستون
  • مقدم
  • جامعه
  • کاویان فاستون
  • عتیق فاستون
  • زرین تکس
  • تابان
  • ثمین تکس
  • و …

تمامی این برند ها پارچه فاستونی ارزان و با کیفیت  ایرانی  را در طرح های متنوع و گوناگون تولید می کنند. همه این برند های ایرانی بوده و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در حال فعالیت هستند

فروش عمده پارچه فاستونی ارزان
پارچه فاستونی ارزان برند عالیجناب طرح چهار خانه

انواع طرح های تولیدی پارچه فاستونی ارزان:

  1. پارچه فاستونی راه راه
  2. پارچه فاستونی چهار خانه
  3. پارچه فاستونی ساده رنگی
  4. پارچه فاستونی طرح دیپلمات
  5. پارچه فاستونی شطرنجی

لازم به ذکر است که عرض پارچه های فاستونی عموما ۱۵۰ سانتی متر و به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب درب کارخانه به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رسد جهت خرید عمده پارچه فاستونی ارزان از گروه تولیدی و باگانی پارچه بازار همین حالا از طریق راه  های ارتباطی که درپایین صفحه درج شده اند با همکاران ما در واحد فروش تماس حاص فرمایید.

فروش عمده پارچه فاستونی ارزان
انواع پارچه فاستونی ارزان گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار

از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارچه فاستونی

نوع الیاف استفاده شده:

همان طور که در بالا گفته شد پارچه فاستونی هم ازالیاف مصنوعی و هم از الیاف مصنوعی تولید می شود بدیهی است که پارچه های فاستونی تولید شده از پشم طبیعی دارای قیمت بالاتر و کیفیت بهتری هستند به همین دلیل نوع الیاف و میزان استفاده از ان می توان بر قیمت تاثیر آشکاری داشته باشد.

درصد اختلاط الیاف ها:

همان طور که گفته شد به دلیل قیمت بالای الیاف طبیعی امروزه از الیاف مصنوعی در کنار الیاف طبیعی نیز استفاده می شود درصد اختلاط های مختلفی وجود دارد اما رایج ترین ان ها ۱۰ ۹۰، ۲۰ ۸۰ و۴۵ ۵۵ می باشد هر کدام از این درصد ها از یک عدد کوچک و یک عدد بزرگتر تشکیل شده است عدد کوچکتر نمایان گرد میزان استفاده از الیاف طبیعی در این پشم ها می باشد. و عدد بزرگتر به معنای درصد استفاده از الیاف مصنوعی می باشد. الیاف مصنوعی این پارچه ها عموما از پلی استر و ویسکوز می باشد.

فروش عمده پارچه فاستونی ارزان
پارچه فاستونی عالیجناب طرح دار در نگ های متنوع

نمره نخ:

برای تعریف نمره نخ می توان گفت که نسبت طل نخ به وزن ان نمره نخ نام دارد شما می توانیدپارچه هایی با نمره نخ دلخواه سفارش دهید اما نمره نخ های ریج در بازار ۴۸، ۵۲ و ۶۰ می باشد. نمره نخ بر ضخامت پارچه  تاثیر گذار است بنابراین می تواند بر قیمت پارچه نیز تاثی مسقیمی داشته باشد.

گرماژ:

گرماژ یا وزن پارچه یکی دیگر از مولفه های تاثیر گذار بر کیفیت پارچه فاستونی و دیگر پارچه ها باشد. گرماژ  ۳۶۰  پارچه فاستونی  عرض ۱۵۰ به این معناست وزن یک متر از پارچه با عرض یک متر و نیم ۳۶۰ گرم است. هرچه پارچه دارای تراکم و ضخامت بیشتری باشد گرماژ یا وزن پارچه بیشتر است و دارای کیفیت بهتری می باشد.

 

پارچه فاستونی تحت لیسانس به چه پارچه های گفته می شود؟

پارچه فاستونی های مختلفی با برند های گوناگون درسرتاسر جهان در حال تولید می باشد هر کدام از این برند ها پارچه هایی با  کیفیت و با ویژگی های منحصر به فرد تولید می کند کارخانه مطهری و جامعه  پارچه فاستونی تحت لیسانس شرکت هایی همچون هیلد، کلیسولد، رومنس و سلکا تولید می .ند.

حال این سوال پیش می اید کهاین پارچه دارای چه ویژگی هایی می باشند؟ پارچه هایی که تحت لیسانس کشور های دیگر تولید می شوند دارای کیفیت بالاتری می باشند در واقع شرکت میزیان با فراهم نمو.دن کلیه شرایط و امکانات لازم برای کارشناسان خارجی این امکان را فراهم می آورد که تحت نظر کشور های خارجی  پارچه های فاستونی خود را تولید کنند.

این پارچه ها دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و به نسبت پارچه های خارجی دارای قیمت بسیار خوب و مناسبی می باشد. شما عزیزان می توانید جهت خرید انواع پارچه فاستونی ارزان از جمله پارچه شبه فاستونی، پارچه فاستونی تحت لیسانس و دیگر پارچه ها با همکارن ما در واحد فروش در ارتباط باشید. و سفارش های خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.