گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت خرید پارچه ضد آب در بازار تهران

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

گستره متنوع در خرید و قیمت پارچه ضد آبخرید عمده پارچه شمعی ایرانیخرید عمده پارچه شمعی خارجی از مرکز واردات
پارچه ضد آب

صنایع مختلف برای جلوگیری از نفوذ آب، به انواع مختلفی از پارچه ضد آب نیاز دارند. در بازار به این منسوجات پارچه شمعی نیز گفته می شود. تنوع پارچه های شمعی عرضه شده در بازار بعضاً باعث می شود که مشتریان برای تصمیم گیری نیازمند کسب اطلاعات بیشتری باشند. زیرا هم با تعدد مراکز عرضه و اختلاف در قیمتها مواجه می شوند و هم با تنوع در اجناس. در این نوشتار تلاش می کنیم با معرفی انواع پارچه شمعی ضدآب و کاربردهای آن، مشتریان را در این زمینه یاری کنیم.پارچه ضد آب

گستره متنوع در خرید و قیمت پارچه ضد آب

قیمت پارچه ضد آب

پارچه ضد آب از نظر مشخصات فنی بسیار متنوعند. اما وجه اشتراک آن ها مقاومت در برابر آب و رطوبت است. این پارچه ها ممکن است از الیاف طبیعی و یا مصنوعی تولید شده باشند.آنچه که آن ها را در برابر نفوذ رطوبت و آب مقاوم می کند، پوششی است که روی آن ها داده شده است. این پوشش با PVC یا PU یا پلیمرهای مختلف دیگر انجام می شود. در ایام قدیم از انواع روغنها برای ایجاد مقاومت در برابر آب در پارچه ها به خصوص در صنعت دریانوردی استفاده می شده است.

پارچه شمعی نام دیگری است که به این منسوجات ضد آب اطلاق می شود. این منسوجات از نظر وزن و ضخامت نیز متنوعند. برای مثال پارچه های ضد آب با ضخامت ۰٫۳ میلی متر ، ۰٫۵ میلی متر و ۰٫۷ میلی متر مرسوم هستند. وزن این پارچه ها نیز می تواند ۴۵۰ گرم بر متر مربع ، ۶۰۰ گرم بر مترمربع و یا ۷۷۰ گرم بر مترمربع باشد. البته پارچه های ضد آب در ضخامت ها و اوزان دیگری نیز تولید می شوند.

همچنین طول و عرض این پارچه ها هم می تواند متغیر باشد.

به طور کلی آنچه که مشخصات پارچه ها را مشخص می کند، نیاز و کاربردی مصرف کننده نهایی است.
ما می توانیم پارچه ضد آب را بر اساس نیاز مصرف کننده و با مشخصات فنی مورد درخواست مشتری تولید کنیم. اما برای کاربردهای عمومی و عرضه به بازار نیز پارچه های ضد آب با مشخصات پر کاربرد نیز تولید می کنیم. در مراکز پخش عمده می توانید انواع این پارچه ها را ملاحظه نمایید.

خرید پارچه ضد آب

خرید عمده پارچه شمعی ایرانی

برای خرید عمده انواع پارچه شمعی با ما در تماس باشید. ما بر اساس نیاز شما و با مشخصات مورد درخواست شما پارچه ضد آب را تولید می کنیم. و یا از پارچه های ضد آب تولید شده موجود، نیاز شما را مرتفع خواهیم کرد. فراموش نکنید ما بار شما را درب کارخانه تحویل می دهیم. و یا از انبار کارخانه برای شما ارسال می کنیم.

پارچه شمعی تولید شده در کارخانه ما از دسته سنگین وزن ها با پوشش PVC است. کاربرد این دسته از پارچه ها در صنعت تولید کیف و چمدان، سایه بان، پوشاندن کامیون و کانتینر و لوازم ورزشی و مانند اینهاست. عرض این پارچه ها ۱۵۰ سانتی متر است و طاقه های آن معمولاً ۵۰ متر بسته می شود. واتر جودون، واتر کجراه و بزرنت کانتینری از جمله تولیدات ما به حساب می آید. رنگبندی متنوع از مشخصات تولیدات ماست. برخی از پارچه ها را به صورت طرحدار نیز می توانید سفارش دهید.

خرید پارچه شمعی

خرید عمده پارچه شمعی خارجی از مرکز واردات

مرکز واردات پارچه شمعی ضد آب
پیش بند های صنعتی تولید شده از پارچه شمعی آکسفورد

پارچه شمعی مورد استفاده در صنعت پوشاک از دسته پارچه ضد آب سبک وزن به شمار می رود. مانند پارچه شمعی مموری ، پشت لاستیک ، پشت نقره ای ، گورتکس ، آکسفورد ، پشت سفید ، خلبانی و … . این پارچه ها را عمدتا از چین وارد می کنیم. معمولاً هر یک طاقه ۱۰۰ یا ۱۱۰ یارد پارچه را شامل می شود. تنوع رنگی بالا در این منسوجات اهیمت بالایی دارد. مموری بیش از دیگر انواع پارچه شمعی برای عموم مردم آشناست. زیرا در تولید کاپشن ، پالتو و مانتوی زمستانی کاربرد دارد.

برای خرید انواع این پارچه های شمعی و ضد آب از مرکز واردات در تهران می توانید با ما در تماس باشید. همین حالا اقدام کنید.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.