گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پارچه روکش صندلی خودرو و قیمت خرید کارخانه

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

 خرید عمده پارچه روکش صندلی خودرو از کارخانهانواع پارچه صندلی خودروجنس پارچه روکش صندلینکات اساسی هنگام خرید این پارچه ها با قیمت اقتصادیخرید مستقیم از کارخانهقیمت پارچه روکش صندلی خودروروش های نگهداری از این پارچه ها
پارچه روکش صندلی خودرو

 خرید عمده پارچه روکش صندلی خودرو از کارخانه

پارچه روکش صندلی خودرو و خرید مناسب آن یکی از دغدغه های بزرگ و اصلی فعالین این حوزه منسوجات می باشد . همواره نکات و ویژگی های بسیار متفاوتی در خصوص اغلب پارچه ها وجود دارد که دقت و توجه به ویژگی های پارچه می تواند خریدارن را در تهیه هرچه سریع تر و به صرفه تر این قبیل پارچه ها یاری برساند .

موضوع اصلی این بخش در خصوص ویژگی ها و خصوصیات پارچه روکش صندلی خودرو و خرید مستقیم آن از کارخانه می باشد.
پارچه های روکش صندلی ماشین در واقع در انواع و اقسام رنگ ها و ویژگی های مختلف تولید و عرضه می گردند .

این پارچه ها تنوع مدل و خواص بسیاری را در بر می گیرند. بدین معنی که در اولین نگاه انتخاب درست و دقیق نوع پارچه با توجه به کاربرد آن و موارد مصرفی مربوطه می تواند متفاوت باشند.

انواع پارچه صندلی خودرو

ابن روکش ها در واقع یک نوع پوشش تکمیلی برای محافظت از صندلی خودرو می باشند. با استفاده از این پارچه ها می توان از بخش های مختلف صندلی خودرو نگهداری کرد. این بخش ها شامل بخش پشتی مسافر و نشیمن آن می باشد.

نه تنها از پارچه روکش اصلی خودرو نگهداری و مراقبت می کند، بلکه حس راحتی و آرامش و آسایش دلپذیری را هنگام نشستن در خودرو و یا حتی استفاده از آن در سفرهای طولانی به ارمغان می آورد . برخی از آنها بصورت دائمی نصب می گردند. و برخی دیگر را می توان به سرعت و طی فواصل زمانی کمتری تعویض نمود.

این پارچه ها در انواع مختلف رنگ ها و جنس های مختلف تولید و عرضه می گردند. با توجه به بودجه در نظر گرفته شده جهت تهیه آنها و همچنین هدف کاربری اصلی می توان انتخاب به صرفه تر و مناسب تری را اتخاذ نمود.

این پارچه ها را هم می توان برای صندلی های راننده و یا حتی صندلی های پشتی خودرو طراحی و تولید کرد. اکثرا در تهیه این پارچه ها از دو نوع کلی جنس استفاده می گردد.

یکی از این موارد جنس پارچه ای مخصوص روکش های صندلی ماشین می باشد. که اکثرا نیز در طرح های فانتزی و در انواع و اقسام رنگ ها قابل تهیه هستند. همچنین نوع دیگر این پارچه ها از جنس چرم می باشند. این جنس پارچه جلوه فوق العاده ای بخصوص برای ماشین های لوکس ایجاد می کنند.

پارچه روکش صندلی خودرو

جنس پارچه روکش صندلی

چرم بکاررفته در پارچه روکش صندلی  از نوع چرم مصنوعی یا پلی اورتان PU می باشد. برخی از انواع آن که تهیه آن ها نیز به صرفه نمی باشد. این مدل ها بسیار گران قیمت تر هستند، پارچه های روکش صندلی ماشین تولید شده با الیاف پنبه هستند.

این مدل پارچه ها در تعداد کمی تولید و عرضه می گردند. این مدل ها  اکثرا در اتومبیل های لوکس به کاربرده می شوند. قیمت آن ها اغلب از پارچه های پوست گوسفند نیز گران تر می باشد. چرم مصنوعی یا همان پلی اورتان PU بکاررفته در ساخت پارچه روکش صندلی  از چرم های گیاهی تهیه می شوند. این چرم ها  از پوست بدن حیوانات تولید نمی گردند.

چرم مصنوعی به کاررفته در تولید پارچه های روکش صندلی خودرو شامل هیدوکربن می باشد و تولید ابن پارچه ها در دهه های اخیر تا حد زیادی با به کار بردن روش ها و مواد جدید بهبود یافته اند.
انواع و اقسام طراحی های متفاوتی در تولید پارچه های روکش صندلی ماشین بکار برده می شود.  از آن ها می توان به دو مدل کلی اشاره کرد. پارچه های کشدار یا گیره دار که زمانی که داخل خودرو قرار می گیرند. این پارچه ها به راحتی روی صندلی نصب شده و با گیره یا کش فیت می شوند. از نوع بعدی آن، می توان به مدل روکش های معمولی بدون گیره اشاره کرد. این پارچه ها  برای انواع و اقسام وسایل نقلیه اعم از، ماشین سواری، وانت و یا غیره اشاره کرد.

نکات اساسی هنگام خرید این پارچه ها با قیمت اقتصادی

نکته اصلی و مهمی که در خصوص این پارچه ها وجود دارد اینست، که هنگام انتخاب نوع پارچه و مدل آن باید دقت کرد که اندازه آن مطابقت لازم را با صندلی های خودرو داشته باشند. زیرا اگر مدل های گیره دار آنها بدرستی انتخاب نشوند، ممکن است صندلی های خودرو را هنگام جلو رفتن و عقب رفتن و یا هنگام دسترسی به دستگیره تنظیم شونده، دچار اختلال سازند. علاوه بر آن باید به این نکته نیز توجه کرد که روکش های صندلی را به گونه ای انتخاب کردند که با کیسه های هوایی خودرو سازگار باشند. همچنین شایان ذکر است دسترسی به کمربندهای ایمنی و قرار گیری صندلی کودک را نیز مختل نسازند.

اما برای فعالین اقتصادی این حوزه ، علاوه بر مناسبت مشخصات پارچه با نیازهای مشتریان ، صرفه اقتصادی نیز اهمیت بالایی دارد. امروزه مدیریت زنجیره تأمین از مهمترین مباحث در مهندسی و مدیریت صنایع به شمار می رود. تأمین کنندگان ، نحوه تعامل با آن ها ، کیفیت محصولات آن ها که مواد اولیه کارخانه بعدی در زنجیره تأمین به شما می رود ، قابلیت اطمینان و توانمدی های آن ها و موارد بسیاری از این دست در توفیق اقتصادی یک واحد تولیدی نقش مهمی ایفا می کند. یکی از راهکارهایی که در این زمینه یاری کننده است ، می تواند خرید مستقیم از کارخانه باشد.

خرید مستقیم از کارخانه

خرید مستقیم به کاهش هزینه ها می انجامد. که اهمیت فوق العاده ای دارد. همچنین قابلیت اطمینان بالاتری ایجاد می کند. یکنواختی در کیفیت در طول زمان را از کارخانه می توان انتظار داشت. همچنین می توان مشخصات مورد نیاز خود را به کارخانه پارچه صندلی خودرو سفارش داد. تا پارچه طبق مشخصات شما بافته شود. این مشخصات می تواند منحصر به فرد هم باشد. از نظر جنس پارچه و نیز طرح و رنگ. فلذا در رقابت می تواند به عنوان برگ برنده به حساب آید. به ویژه در شرایط اقتصادی دشواری که برای تولیدکنندگان وجود دارد. زیرا در این شرایط رقابت تشدید می شود. با ما تماس بگیرید تا خرید مستقیم از کارخانه پارچه صندلی خودرو را تجربه کنید.

قیمت پارچه روکش صندلی خودرو

معمولا قیمت این روکش ها در کشورهای دیگر بین ۲۵ تا ۲۵۰ دلار می باشد. گونه گران تر این پارچه روکش های صندلی از جنس پوست طبیعی گوسفند و روکش های چرمی هستند. این جنس پارچه گاها می تواند قیمت پارچه روکش صندلی خودرورا تا حد ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار نیز افزایش دهند. این روکش های صندلی ماشین حتی برای کسانی که حیوان خانگی دارند نیز بسیار پرفروش و کاربردی می باشد، زیرا که با استفاده از این پارچه های روکش صندلی ماشین روکش اصلی صندلی را در برابر ساییدگی و خراش دادن و موی حیوانات خانگی و یا تصادف محافظت می نماید.

حتی برخی از افراد علاقمند به تعویض سریع پارچه روکش های صندلی خودرو خود می باشند. این موضوع به خصوص در رابطه با افرادی بیشتر صدق می کند که حیوانات خانگی دارند. برای آن دسته از کاربردها نیز، پارچه های روکش صندلی ماشین مخصوص حیوانات خانگی وجود دارد که به راحتی و به دفعات قابل تعویض می باشند.

قیمت پارچه روکش صندلی خودرو

روش های نگهداری از این پارچه ها

نکته بعدی در خصوص انواع پارچه روکش صندلی ماشین آنست که بعضی از انواع این پارچه ها به راحتی قابل شستشو با ماشین می باشند. روش تمیز کردن آنها نیز بدین ترتیب است که ابتدا باید محل لکه ایجاد شده برروی پارچه را شناسایی کرده ، سپس با استفاده از آب سرد آن ها را ترجیحا با دور ملایم ماشین، شسته و به راحتی خشک می شوند. پس جای نگرانی وجود ندارد.

پارچه روکش صندلی ماشین از جنس چرم نیز به راحتی هرچه تمام تر و با استفاده از آب و صابون و یک پارچه تمیز اسفنج محل لکه یا کثیفی را تمیز کرده اند.  سپس با استفاده از یک پارچه جداگانه آن را خشک نمود. حتی یک سری از انواع شوینده ها و پاک کننده های تجاری وجود دارند. این شوینده ها  مخصوص چرم مصنوعی یا PU می باشند. با استفاده از آن ها به راحتی و با صرف کمترین هزینه ممکن، پارچه های روکش صندلی ماشین تمیز خواهند شد.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.