گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نمد صندوق عقب سمند

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

۵ ویژگی مهم نمد صندوق عقب خودروقیمت انواع نمد صندوق عقب

صندوق عقب یکی از قسمتهای مهم در خودرو می باشد که محافظت و رسیدگی کامل به آن می‌تواند باعث افزایش طول عمر خودرو گردد. نمد صندوق عقب یکی از روکش های مورد استفاده برای صندوق عقب می باشد که دارای جنس بسیار با کیفیت و مقاومت بسیار عالی است و استفاده از این نمد امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و می‌توان گفت در اکثر کشورهای دنیا از نمد به عنوان روکش صندلی عقب استفاده می نمایند. عمده فعالیت ما در زمینه عرضه نمد صندوق عقب سمند می باشد.

نمد صندوق عقب سمند

۵ ویژگی مهم نمد صندوق عقب خودرو

5 ویژگی مهم نمد صندوق عقب خودرو یکی از کاربردهای مهم و اصلی استفاده از نمد در خودرو می‌تواند عایق صوتی بودن آن باشد می‌تواند مانع از ورود صدا به کابین سرنشینان گردد و از این جهت در بیشتر خودروها استفاده از نمد رایج است و می‌تواند باعث ایجاد آرامش در محیط و فضای خودرو گردد.

نمد‌ در انواع مختلفی از قبیل نمد صنعتی و نمد طبیعی می باشد‌. نمد طبیعی به نمدی گفته می‌شود که از پشم طبیعی گوسفندان تهیه شده باشد و هر چقدر میزان استفاده از این پشم در تولید نمد بیشتر و متراکم تر باشد باعث تولید عایق صدا بهتری می گردد.

نمد مصنوعی از پرس نمودن یک لایه بافته نشده حصیر همگن با مقادیر زیادی پشم که در ضخامت های زیاد تولید می گردد تهیه شده است این نمد نسبت به نمد پشمی و طبیعی از کیفیت کمتری برخوردار است امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی انواع و اقسام نمدها روانه بازار شدن و متناسب با نیاز مصرف کننده تولید می گردد. استفاده از نمد در صندوق عقب مزایای بسیاری دارد.

اولین مزیتی که می‌توان به آن اشاره نمود مقاومت بالای نمد در برابر انواع سایش ها و ضربه ها می باشد. استحکام بی‌نظر آن باعث افزایش طول عمر خودرو می گردد. همچنین یک خاصیت منحصر به فرد دیگر این نمدها، ضد آب بودن آن می باشد و نمد در صورت ریختن مایعات بر روی آن، آب را به خود جذب نموده و مانع از ورود آن به بدنه خودرو می گردد. همچنین نمد به عنوان عایق صدا و آتش می تواند در خودرو استفاده گردد و کاربرد زیادی داشته باشد.

قیمت انواع نمد صندوق عقب

قیمت انواع نمد صندوق عقب در هنگام خرید نمد صندوق عقب خودرو باید دقت کرد این محصول از مکان‌های معتبر و برندهای به نام خریداری نمود تا از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل کرد همچنین باید براساس استانداردهای روز دنیا تولید کرد و از مواد با کیفیت در تولید آنها استفاده شود مجموعه ما در زمینه عرضه انواع نمد صندوق عقب فعالیت دارد و مشتریان عزیز جهت استعلام قیمت نمد صندوق عقب می توانند با شماره های شرکت تماس حاصل نمایند.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.