گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

کارخانه تولید پارچه روکش صندلی ماشین

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

نوع پارچه مخصوص روکش صندلی ماشینجنس چرم و نایلون رو کش صندلی ماشینوینیل مصنوعیpvcوینیلروش های نگهداری این نوع پارچه

پارچه روکش صندلی ماشین انواع و اقسام گوناگونی دارد بطوری که امروزه با افزایش میزان تنوع و مدل ها و خصوصیات مختلف این قبیل پارچه ها به یکی از بزرگترین دغدغه های اساسی فروشندگان این صنف تبدیل شده است.
دلیل این امر نیز واضح است، زیرا خرید مدل های مناسب با قیمت بصرفه و اقتصادی و دارای تنوع در رنگ و الگو می تواند نه تنها بر ظاهر وسایل نقلیه بلکه حتی بر قیمت آنها نیز تاثیر گذار باشد.
بطور مثال، اینکه چه نوع پارچه ای در فضای داخلی خودرو استفاده می شود. تاثیر مستقیم بر ظرافت اثاثیه داخل خودرو و دکوراسیون آن و در عین حال نیز به ارزش خودرو می افزاید.

نوع پارچه مخصوص روکش صندلی ماشین

پارچه روکش صندلی ماشین

هنگام انتخاب نوع پارچه مخصوص روکش صندلی ماشین باید بدانید که، انواع مختلف جنس آن شامل، نایلون، چرم، پلی استر، وینیل و مواد مصنوعی هستند. در گاهی مواقع نیز، ترکیبات مختلفی از مواد در تولید پارچه های روکش  بکار گرفته می شوند. بطور مثال ممکن است شما انواع مختلف مواد را شنیده باشید. به عنوان ماده اولیه همچون بوم، نئوپرن و نایلون بالستیک و حتی پلی استر در تهیه این پارچه ها بکار برده می شوند. این مواد از ترکیبی از مواد دیگر ساخته شده اند، که انتخاب های بیشتری را در اختیار تولید کنندگان و خریداران قرار دهند.
در واقع نوع ماده ای که در تهیه پارچه های روکش مورد استفاده قرار می گیرند، میزان راحتی و خصوصیات ویژه این پارچه ها را بهبود می بخشند و ویژگی هایی همچون دوام و نگهداری تاثیر می گذارند.

جنس چرم و نایلون رو کش صندلی ماشین

چرم گران ترین ماده تولید شده در صندلی ماشین می باشد. البته شایان ذکر است که با کار بردن چرم در ظرافت و زیبایی این پارچه ها تاثیر مستقیمی دارد. پارچه روکش صندلی ماشین احساس راحتی و نرمی و آسایش ویژه ای را در صندلی ماشین فراهم می کند. البته این نکته راهم نباید فراموش کرد که به کار بردن این ماده در تولید پارچه روکش های صندلی خودرو واقعا ارزش هر میزان مبلغی که بابتش صرف می شود را دارد.
جنس نایلون در تهیه پارچه های روکش  یکی از مهم ترین و پرفروش ترین نوع پارچه ها می باشد. صندلی های فعلی اکثر اتومبیل ها از نوع نایلون می باشد که قیمت بصرفه و ویژگی های قابل قبولی دارد. این جنس پارچه در سطح جهانی عرضه می شود.

اکثر پارچه های مخصوص صندلی خودروهای امروزه با قیمت های متوسط با نایلون تولید می شوند. دلیل این امر نیز آنست که، این ماده بسیار با دوام و مقرون به صرفه است.  این ماده قابلیت آن را دارد که بدلیل قیمت مناسبش در انواع و اقسام گوناگون و متناسب با سلیقه هر شخصی تولید شود.

وینیل مصنوعی

پارچه بعدی مورد استفاده در زمینه تولید پارچه صندلی روکش ماشین از نوع وینیل مصنوعی می باشد. وقتی این جنس پارچه را می بینیم مطمعنا فکر می کنید که یک جنس چرم است. بیشتر اوقات این پارچه شبیه به چرم یا جیر می باشد. اما نکته اساسی اینجاست که این پارچه ها بیشتر برای تقلید از جنس چرم تولید شده اند. بطوری که ظاهر زیبایی دارند. همچنین قیمت آن نسبت به چرم بسیار مناسب تر و به صرفه تر می باشد.

وینیل مصنوعی در واقع نوعی ماده مفید است که باعث می شود صندلی های چرمی ماشین درحه ۱ بنظر برسند. از طرفی نگهداری و تمیز کاری این نوع پارچه ها بسیار آسان است. مخصوصا برای کسانی که حیوان خانگی یا کودک دارند بسیار پرکاربرد است.

pvc

مدل پارچه روکش صندلی ماشین بعدی، از نوع pvc می باشد. این پارچه که از لحاظ سطح کیفی در پایین ترین درجه نسبت به سایر پارچه های روکش صندلی خودرو قرار دارد. این پارچه ها نسبتا بسیار ارزان قیمت و به صرفه می باشد. البته نکته ای که حائز اهمیت است آنست که، این نوع پارچه ها فاقد حس زیبا شناختی هستند. علاوه بر  آن ارزان قیمت نیز می باشند.این پارچه ها  برای خودروهای لوکس مناسب نمی باشند.

وینیل

پارجه جنس وینیل برای تمامی خودروها مناسب می باشد بطوری که در خودروهای اداری چه شخصی پرکاربرد می باشد. تمیزکاری و نگهداری این پارچه ها بسیار آسان بنظر می رسد. این پارچه ها همچنین در انواع رنگ ها و طرح های گوناگون موجود می باشد. دلیل اصلی انتخاب روکش صندلی ماشین آنست که، هدف اصلی یعنی محافظت از سلامت روکش اصلی صندلی خودرو تامین گردد.

تا زمانی که ویژگی هایی همچون دوام و زیبایی و راحتی در صندلی های خودرو برطرف شود، خیلی افراد به جنس پارچه ها توجهی نمی کنند.  نوع کاربری خودرو اهمیت بسیاری در انتخاب نوع پارچه دارد. بطور مثال اگر قرار است این پارچه در خودرویی مورد استفاده قرار گیرد که، احتمالا نوع کاربرد آن بسیار مهم است بطور مثال اگر خودرویی شرایطش به گونه ای است که احتمال خراب شدن روکش های صندلی بیشتر است بنابراین باید از نوع پارچه ای استفاده گردد که در برابر سایش مقاومت کند و دوام بالایی داشته باشد.

روش های نگهداری این نوع پارچه

قیمت روکش صندلی خودرو

نکات مهم در خصوص نگهداری این پارچه های روکش صندلی آن ست که، مرتبا داخل اتومبیل جارو کشیده شود. دلیل این امر آنست که، کثیفی ها و گردو غبار اگر مدت طولانی روی این روکش ها باقی بمانند، سبب می شود تا بداخل پادچه نفوذ کند. بعد از نفوذ بداخل پارچه باعث فرسودگی و از بین رفتن آن می شوند.از ابنرو باید مرتبا نظافت این پارچه ها بررسی گردد.
حتی هر چند وقت یکبار فضای داخلی ماشین باید هوا دهی شود، بدین ترتیب که شیشه ها پایین آورده و اجازه داده شود تا مدتی فضای داخلی اتومبیل هواکشی شود. این امر سبب می شود تا پارچه روکش صندلی ماشین دیدتر پوسیده شود و از طرفی رطوبت و یا بوی نامطبوع آنها از بین برود و طولانی تر عمر کنند.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.