گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پارچه های شرکت فاستونی مطهری را گران نخرید !!!

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

از خصوصیات پارچه فاستونی اداری چه می دانید؟خرید بدون واسطه پارچه فاستونی مطهری

یکی از پرمصرفترین پارچه ها برای دوخت انواع کت شلوار و لباس های فرم پارچه فاستونی اداری می باشد که به دلیل کیفیت بالا و ایستایی مناسب طرفداران زیادی دارد. تولیدی و نساجی هایی زیاد انواع پارچه های فاستونی را تولید می کنند اما یکی از بهترین و مرغوب ترین آن ها شرکت فاستونی مطهری می باشد که برای خریداران برند مطهری فاستونی در اولویت می باشد. خبر خوش این مجموعه به طرفداران این پارچه این می باشد که این شرکت به صورت کاملا مستقیم و با قیمت بسیار مناسب پارچه های خود را در این سایت قرار داده اند تا شما عزیزان بتوانید فاستونی مطهری را با اطمینان خریداری کنید.

پارچه های شرکت فاستونی مطهری را گران نخرید !!!

از خصوصیات پارچه فاستونی اداری چه می دانید؟

از خصوصیات پارچه فاستونی اداری چه می دانید؟ یکی از پرکاربردترین پارچه ها، پارچه ی فاستونی می باشد که برای دوخت انواع مانتو شلوارهای اداری، فرم، انواع کت و شلوار ها ی زنانه و مردانه و لباس های رسمی جایگاه بسیار ویژه ای دارد وتقریبا جنسی ضخیم دارد که برای فصول سرد سال مثل پاییز و زمستان مناسب می باشد. و در طرح و رنگبندی بسیار متنوع و زیبا در بازار موجود می باشد.

جنس این پارچه از جنس نخ با کیفیت می باشد و درآن از پشم وکرک نیز استفاده می شود وهرچه میزان نخ و پشم در این‌ پارچه بالاتر و بیشتر باشد از ظرافت و کیفیت بالاتری برخوردار است. اما امروزه متاسفانه بسیاری از تولید کنندگان به دلیل گرانی الیاف طبیعی نخ و پشم در این‌ پارچه از الیاف مصنوعی و پلاستیکی استفاده می کنند که کیفیت و دوام آن را بسیار پایین می آورد.

عرض این پارچه معمولا در یک متر و نیم می باشد که در رنگهای بسیار متنوع و مختلفی در بازار موجود می باشد و همچنین دارای طرح بندی ساده، چهار خونه، راه راه و … می باشد.

خرید بدون واسطه پارچه فاستونی مطهری

خرید بدون واسطه پارچه فاستونی مطهری شرکت تولیدی پارچه فاستونی مطهری به دلیل تقاضای بالای این پارچه برای دوخت انواع مانتو شلوار زنانه و کت و شلوار های مردانه اداری خرید بدون واسطه و مستقیم از شرکت و تولیدی را راه اندازی کرده است تا همه علاقه مندان به این پارچه به جای خرید از فروشگاهها با مبلغ و هزینه های بالا از این‌مجموعه اینترنتی با کیفیترین پارچه را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنند.

ما این اطمینان را به شما می دهیم که کیفیت این پارچه ها درجه یک می باشد و از الیاف طبیعی نخ و پشم، تهیه شده اند. پس با خاطری آسوده ‌می توانید اقدام به خرید فاستونی مطهری کنید. برای مشاهده انواع طرح و رنگ بندی پارچه می توانید با شماره های که در سایت زیر قرار داده ایم ما مشاوران فروش این فروشگاه در ارتباط باشید.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.